Crearea unui business în România la doar 21 de ani

Antreprenoriatul este foarte popular în rândul domeniilor de activitate și de studiu, însă de la teorie până la practică este o cale lungă. Most Wanted Stories a stat de vorbă cu creatorii brandului Eternal. Un concept nou de haine cu design cool și fresh. Alex Tripa, Sașa Frinițchi și Alex Demian, sunt trei tineri pasionați, cu inițiativă, care au pus bazele unei idei de afacere cu un concept nou.
Paula wearing Eternal

De la ce a pornit acest proiect și de unde inspirația?

„Într-o seară de sâmbătă stăteam pe hamace împreuna cu cei doi asociați, pe atunci doar prieteni… după ce am povestit ore bune, ne-am încăpățânat să facem un concept mai deosebit față de ce există în România, să dăm un suflet hainelor, fiecare piesă vestimentară să aibă povestea ei.

Să dezvoltăm ceva fresh, asemănător cu brandurile din strainătate. Fiind în aer liber în momentul în care ne-am hotărât să facem chestia asta, a venit si inspirația natural, cumva… Practic acesta a fost imboldul, plus interesul față de misterios, mai departe le-am pus pe toate cap la cap.”

Scopul și conceptul brandului

„Scopul brandului e ca fiecare piesă vestimentară prin designul ei unic să transpună diferite pasiuni, preferințe ale cumpărătorului, toate îmbinate în micul univers Eternal…Conceptul se bazează pe crearea unui articol de îmbrăcăminte care să îmbrace perfect personalitatea celui care îl poartă.”

Giulia in Eternal


Conceptul are în compoziție două simboluri (copacul și piramida), ne spun băieții Eternal, astfel am dorit să aflăm ce transmit acestea, care este mai exact povestea lor.


„Copacul semnifică existența spiritualității, iar piramida seminfică eternitatea omului pe pământ. Aceste două elemente îmbinate creează universul Eternal. Concept care de-a lungul colecțiilor va fi îmbogățit cu diferite personaje, culori, citate, ipostaze.”

Despre designul hainelor

„Designul hainelor este realizat de Cornel Gîndila, un tânar extrem de talentat, un artist grafic. Împreună cu el colaborăm pentru a transpune ideile pe haine și pentru a putea crea diferite colecții pe diferite tematici. Procesul este unul destul de simplu, odată finalizat designul, se efectueaza proba de print/ broderie după care colecția intră în producție, apoi se avansează la partea de coasere a etichetelor și producerea ambalajelor.”

Cristi in Eternal

Strategia de marketing, promovare

Promovarea este un lucru necesar, mai ales în afaceri de acest tip, așadar Eternal a ales promovarea în mediul online, pe rețelele de socializare, dar și prin intermediul giveaway-urilor.

„Promovarea se desfășoară pe platformele de social media, colaborând cu artiști precum Exploit, Bruja, Emy Alupei și Mădălin Șerban. Noi le trimitem diferite produse și dacă le plac și îi inspiră le poartă și implicit le fac reclamă. Totul vine natural, nu am vrut să forțăm asta, mai ales la început. Noi asta vrem, să inspirăm ceva cu ceea ce facem. Un alt canal de promovare abordat constă în giveawayuri cu produse din gama noastră, dar și din alte domenii.”


Ședințe foto

„Ședințele foto s-au desfășurat în mare parte prin fotografierea prietenilor noștri. Ei au exprimat ideea Eternal, fiind fresh, cool si cumva se potriveau pe conceptul nostru, pe segmentul pe care vrem noi să îl punctăm, au ieșit poze profi, am avut fotograf, dar este mai greu decât pare, necesitând mult timp, dar este și fun.”

Ați avut prima colecție, acum o scoateți pe cea de-a doua, ce tematică va avea noua colecție?


„Prima colecție a fost un succes, a prins bine având comenzi la nivel local cât și în țară, reprezentând baza universului Eternal. Următoarea colecție va fi mult mai interesantă din toate punctele de vedere. Lansarea va avea loc în luna decembrie, iar colecția are ca tematică extraterestrul/universul/cosmosul.”

Planuri de viitor: „Acesta e doar începutul”

Eternal are planuri mari de viitor, dorind să facă cât mai multe piese vestimentare noi și să evolueze. „Pe viitor ne dorim să colaborăm cu cât mai mulți artiști și poate să își transpună chiar ideile lor proprii pe conceptul Eternal. Astfel piesele vestimentare vor fi inspirate din personalitatea și viziunea lor unică.”

2 thoughts on “Natură și mister, elemente cheie ale brandului Eternal”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *